171 | OPUS 20 | 2018

Drugi album monograficzny Wojciecha Błażejczyka, zawierający 3 kompozycje na instrumenty akustyczne, głos, elektronikę i obiektofony – zużyte przedmioty codziennego użytku (takie jak suszarka na bieliznę, lampka, siekacz do jaj, przód od piecyka Junkers), których dźwięk jest przetwarzany na żywo. Teksty utworów stanowią kompilacje treści zaczerpniętych ze środków masowego przekazu – stron i forów internetowych, gazet, reklam, a także portalu Facebook i napisów na murach budynków. Trash Music to utwór o manii gromadzenia rzeczy i nadprodukcji śmieciowych treści w mediach, wykonany na śmieciowych instrumentach. #NetworkMusic oparty jest na mechanizmach sieci internet i zagrożeniach związanych z korzystaniem z portali społecznościowych. Warsaw Music to utwór o współczesnej Warszawie, wykorzystujący przetwarzane na żywo dźwięki miasta. Wszystko w znakomitym wykonaniu zespołu Hashtag Ensemble i gości (Maciej Frąckiewicz, Magdalena Bojanowicz, Sonofrenia).